Гофман Мирослава Олександрівна
Посада:
Кандидат економічних наук, доцент
Адреса:
Кабінет 242
Телефон:
(+38 044) 455-56-90, вн. 104
Надіслати електронного листа
Інша інформація:
Гофман Мирослава Олександрівна

кабінет 242

(+38 044) 455-56-90, вн. 104

Викладає

  • політична економія / мікроекономіка / економічна теорія та економічна історія / національна економіка
 
 

Гофман Мирослава Олександрівна

  • кандидат економічних наук (2012 р.), доцент (2015 р.)

Освіта

  • Подільська аграрно-технічна академія / Облік і аудит / магістр з обліку і аудиту (2004 р.)

Професійна кар’єра

  • з 2013 р. – Університет «КРОК», доцент кафедри економічної теорії
  • 2007–2013 рр. – Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, старший викладач кафедри економічної теорії
  • 2004–2007 рр. – Кам’янець-Подільська філія Європейського університету, викладач
  • Наукові публікації

    Гофман М.О. Вплив ціни на попит молокопродуктів / М.О. Гофман // Зб. наук. пр. Подільського державного аграрно-технічного університету. – 2014. – № 22. – С. 242–246.
    Гофман М.О. Удосконалення системи управління підприємств АПК з урахуванням попиту споживачів / М.О. Гофман // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – Полтава: ПДАА, 2014. – Вип. 1 (8). – Т. 1. – С. 73–78.
    Гофман М.О. Стан попиту на молокопродукти у Хмельницькій області / М.О. Гофман // Університетські наукові записки: часопис Хмельницького університету управління та права. – 2013. – № 2 (46). – С. 261–266.
    Гофман М.О. Економічна сутність та характеристика аграрного ринку / М.О. Гофман // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – Полтава: ПДАА, 2013. – Вип. 1 (6). – Т. 2. – С. 126–130.
    Гофман М.О. Еластичність попиту на продукцію підприємств АПК / М.О. Гофман // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: зб. за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів та аспірантів: у 2-х т. – Кам'янець-Подільський: Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2012. – Вип. 11. – Т. 1. – С. 125–127.
    Гофман М.О. Формування попиту споживачів на агропромислову продукцію / М.О. Гофман // Зб. наук. пр. Подільського державного аграрно-технічного університету. – 2012. – № 20. – Т. 2. – С. 108–111.
    Гофман М.О. Потенціал попиту на молоко та молокопродукти / М.О. Гофман // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. – Кам’янець-Подільський: Абетка, 2012. – Вип. 6. – С. 206–209.
    Гофман М.О. Формування ринку сільськогосподарської продукції / М.О. Гофман // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: зб. за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів та аспірантів: у 3-х т. – Кам'янець-Подільський: Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2012. – Вип. 11. – Т. 1. – С. 108–110.
    Гофман М.О. Аналіз потенціалу попиту на молокопродукти в Хмельницькій області / М.О. Гофман // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: зб. за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів та аспірантів: у 2-х т. – Кам'янець-Подільський: Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2011. – Вип. 10. – Т. 1. – С. 145–147.
    Гофман М.О. Економічна сутність ринку сільськогосподарської продукції України / М.О. Гофман // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. – Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (редакційно-видавничий відділ), 2011. – Вип. 5. – С. 20–24.
    Гофман М.О. Особливості формування аграрного ринку України / М.О. Гофман // Зб. наук. пр. молодих вчених Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. – Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2011. – Вип. 3. – С. 151–152.
    Гофман М.О. Прогнозування показників обсягів реалізації молока в Хмельницькій області / М.О. Гофман // Зб. наук. пр. молодих вчених Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. – 2010. – Вип. 2. – С. 191–192.
    Гофман М.О. Аграрний ринок: економічна суть та умови формування / М.О. Гофман // Зб. наук. пр. Подільського державного аграрно-технічного університету. – 2008. – № 16. – С. 55–58.
    Романюк М.О. Теоретичні засади класифікації потреб споживачів / М.О. Романюк // Зб. наук. пр. Подільського державного аграрно-технічного університету. – 2007. – № 15. – С. 373–375.
    Романюк М.О. Сучасний ринок: характерні ознаки / Романюк М.О. // Зб. наук. пр. викладачів економічного факультету Кам’янець-Подільського державного університету. – 2007. – Вип. 2. – С. 49–51.
    Романюк М.О. Попит і пропозиція як основа формування ринку продукції аграрного виробництва / М.О. Романюк // Економіка і управління. – 2006. – № 14. – С. 42–46.
    Романюк М.О. Аналіз обсягів виробництва с-г продукції (на прикладі Теофіпольського району Хмельницької обл.) / М.О. Романюк // Зб. наук. пр. Подільського державного аграрно-технічного університету. – 2006. – № 14. – С. 49–51.
    Романюк М.О. До питання дослідження еластичності попиту на продукцію аграрного виробництва / М.О. Романюк // Зб. наук. пр. Подільського державного аграрно-технічного університету. – 2005. – № 13. – С. 301–304.
  • Конференції, семінари

    Формування принципів маркетингової збутової політики підприємств / В.В. Кучер, М.О. Гофман // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. – Кам’янець-Подільський: ФОП Сисин Я.І., 2015. – Вип. 10. – С. 174–178.
    Концепція маркетингу: сутність та основні поняття / В.В. Кучер, Н.В. Кучер, М.О. Гофман // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. – Кам’янець-Подільський: ФОП Сисин Я.І., 2014. – Вип. 9. – С. 57–60.
    Забезпечення ефективного функціонування аграрного ринку / В.В. Кучер, Н.В. Кучер, М.О. Гофман // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. – Кам’янець-Подільський: Абетка, 2013. – Вип. 8. – С. 21–25.
    Стан попиту на молокопродукти у Хмельницькій області / М.О. Гофман // Стратегічні напрямки соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації: зб. тез Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Хмельницький, 18–19 квітня 2013 р.). – Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2013. – С. 78–79.
    Market’s modeling of agricultural products in Ukraine / M. Hofmann // Abstracts of Warsaw East European Conference (Parva 6) [«Old and new. past, present and future of the post-communist world»] (Warsaw, 15–18 July 2012). – Warsaw: Studium Europy Wschodniej UW, 2012. – P. 21.
    Оцінка факторів впливу на попит молокопродуктів / М.О. Гофман // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки: зб. наук. пр. за матеріалами ІV Міжнар. наук.-практ. конф. «Сучасні тенденції соціально-економічного розвитку України», Кам’янець-Подільський, КПНУ імені Івана Огієнка, 12–13 травня 2011 р. – Кам’янець-Подільський: ФОП Сисин О.В., 2011. – Вип. 4. – С. 236–239.
    Enterprise management taking into account market reaction / M. Hofmann // Abstracts of Warsaw East European Conference (Parva 6) [«1991–2011: 20 years of independence of post-soviet countries»] (Warsaw, 15–18 July 2011). – Warsaw: Studium Europy Wschodniej UW, 2011. – P. 19.
    Визначення впливу чисельності працівників та розміру капіталу на реалізацію продукції у підприємствах Теофіпольського району / М.О. Гофман // Проблеми та перспективи соціально-економічного розвитку України в ХХІ столітті // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки: зб. за матеріалами ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. – Кам'янець-Подільський: ПП «Медобори-2006», 2010. – С. 293–298.