Абаніна Ганна Валентинівна
Посада:
кандидат психологічних наук
Адреса:
Кабінет 402
Телефон:
(+38 044) 455-69-82, вн. 219
Надіслати електронного листа
Інша інформація:
Абаніна Ганна Валентинівна

кабінет 402

(+38 044) 455-69-82, вн. 219

Напрями наукових досліджень

  • темпоральна організація міжособистісної взаємодії, травмофокусована психотерапія

Сфера наукових інтересів

  • психологія особистості, психологія часу, медіапсихологія, практична психологія та психотерапія, транзакційний аналіз, наративна психологія

Викладає

  • психологія особистості, психологія праці, практикум із загальної психології, психологія організації часу в менеджменті, актуальні проблеми вікової психології, психокорекційна робота з дітьми, транзакційний аналіз в бізнес-організаціях та освіті
 
 

Абаніна Ганна Валентинівна

  • кандидат психологічних наук (2007 р.)

Освіта

  • магістр психології, факультет соціології та психології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, психологія (2001 р.)

Професійна кар’єра

  • 2017 р. – Університет «KROK», доцент кафедри психології
  • 2016–2017 рр. – Центр дошкільної освіти Дому культури та освіти "Майстер-клас", психолог
  • 2007–2016 рр. – Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, старший науковий співробітник
  • 2012–2014 рр. – Центр у справах сім'ї та жінок Деснянського р-ну м. Києва, психолог
  • 2008–2009 рр. – Міжнародна дослідницька маркетингова компанія TNS-Ukraine, менеджер проектів відділу якісних досліджень
  • 2005–2007 рр. – Київський славістичний університет, старший викладач

Особисті досягнення

  • Почесна грамота Академії педагогічних наук України за особистий внесок у розвиток психологічної науки, багаторічну плідну наукову діяльність (2015 р.)
  • Сертифікати
    • Інструктор із запобігання та лікування ПТСР ("Пьюселік Консалтінг Груп", 2015)
    • Підвищення кваліфікації в області психомоторної та психодинамічної терапії (Інститут психомоторної терапії та соматичного коучінгу "БіоСофт", 2014)
    • Проходження стажування на робочому місці клінічного психолога, загальним обсягом 40 годин (Міжрегіональна академія управління персоналом, 2014)
    • Проходження 4-х річної програми підготовки в методі транзакційного аналізу за напрямом "Психотерапія", загальним обсягом 384 години (Українська асоціація транзактного аналізу, ЕАТА, 2014)
    • Підвищення кваліфікації за 400-годинною учбовою програмою "Психологічне консультування і психотерапія в транзакційному аналізі" (Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, 2013)
  • Здобуті гранти-стипендії
    • Стипендіат Кабінету Міністрів України як молодий вчений (2008 р.)

Участь у комітетах, Вчених радах, дослідницьких групах, наукових організаціях

  • Учасник Всеукраїнського експерименту з упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів (2011-2016 рр.)
  • Визначні наукові праці

    МОНОГРАФІЇ

    Мироненко Г. В. Час віртуального життя: монографія / Г.В. Мироненко; НАПН України, Ін-т соціальної та політичної психології . – К.: Імекс-ЛТД, 2015. – 134 с.
    Мироненко Г. В. (у співавторстві, розділ колективної монографії) Медіапсихологія: на перетині інформаційного та освітнього просторів: монографія / НАПН України, Ін-т соціальної та політичної психології; за ред. Л. А. Найдьонової, Н. І. Череповської. – К. : Міленіум, 2014. – 346 с.

    ДИСЕРТАЦІЯ

    Мироненко Г.В. Вплив масової комунікації на часові уявлення підлітків: дис. канд. психол. наук: спец. 19.00.05 – соціальна психологія, психологія соціальної роботи / Мироненко Ганна Валентинівна. – К., 2007. – 198 с.
  • Наукові публікації

    Абаніна Г. В. Наративні практики як ресурс подолання наслідків медіатравмуючих впливів // Матеріали І Всеукраїнської наукової конференції "Медіатравма в умовах інформаційної війни: психологічний та педагогічний аспекти" (м. Київ, 20–21 червня 2017 р.) [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://mediaosvita.org.ua/book/materialy-vseukrayinskoyi-naukovo-praktychnoyi-konferentsiyi-mediatravma-v-umovah-informatsijnoyi-vijny-psyhologichnyj-ta-pedagogichnyj-aspekty/
    Абаніна Г. В. Використання наративних практик для подолання наслідків психотравмуючих ситуацій // Особистість в умовах кризових викликів сучасності: Матеріали методологічного семінару НАПН України (24 березня 2016 року) / За ред. академіка НАПН України С.Д. Максименка. – К., 2016. – С. 427–433.
    Абаніна Г. В. Темпоральна компетентність як складова медіакомпетентності // Від медіаграмотності до медіакультури: стратегії, проблеми, перспективи : тези доповідей Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Миколаїв, 27 квітня 2016 року). – Миколаїв: ОІППО, 2016. – С. 4–10.
    Мироненко Г. В. Типологія темпоральних стилів взаємодії особистості з медіареальністю / Г. В. Мироненко // Наукові студії із соціальної та політичної психології: зб. статей / НАПН України, Ін-т соціальної та політичної психології; [редакційна рада: М. М. Слюсаревський (голова), В. Г. Кремень, С. Д. Максименко та ін.] – К. : Міленіум, 2015. – Вип. 35 (38). – С. 244–257.
    Мироненко Г. В. Час віртуального життя: монографія / Г.В. Мироненко; НАПН України, Ін-т соціальної та політичної психології . – К.: Імекс-ЛТД, 2015. – 134 с.
    Мироненко Г.В. Усвідомлена саморегуляція як складова темпоральних стилів медіакомунікації / Г. В. Мироненко // Матеріали Третьої міжнародної науково-методичної конференції "Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи" [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.medialiteracy.org.ua/index.php/2-uncategorised/390-materialy-iii-mizhnarodnoi-naukovo-metodychnoi-konferentsii-praktychna-mediahramotnist-mizhnarodnyi-dosvid-ta-ukrainski-perspektyvy.html.
    Мироненко Г.В. Проживання нового наративу як спосіб психологічної реабілітації у посттравматичній ситуації / Г. В. Мироненко // Київський науково-педагогічний вісник. - № 6 (06). – К., 2015. – С. 71-76.
    Мироненко Г.В. Травмофокусована наративна реконструкція як спосіб психологічного відновлення у посттравматичній ситуації / Г. В. Мироненко // Медико-психологічна реабілітація учасників воєнних конфліктів: Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції "Медична психологія: здобутки, розвиток та перспективи" (м. Київ, 22-24 жовтня 2015 року / За наук. ред. С. Д. Максименка, Б. С. Божука, К. С. Максименко, Т. А. Тамакової. – К., 2015. – С. 52–53.
    Мироненко Г. В. Кінотренінг: ресурс особистісного розвитку // Український психолого-педагогічний науковий збірник. – № 3 (03). – Львів, 2014. – С. 144–147.
    Мироненко Г. В. (у співавторстві). Комплексна програма "Медіаклуб". Позашкільні медіаосвітні заняття // Соціальний педагог. – № 12 (96) / Голубєва О. Є., Мироненко Г. В., Стерденко С. М. – Київ, 2014. – С. 44–49
    Мироненко Г. В. (у співавторстві, розділ колективної монографії) Медіапсихологія: на перетині інформаційного та освітнього просторів: монографія / НАПН України, Ін-т соціальної та політичної психології; за ред. Л. А. Найдьонової, Н. І. Череповської. – К. : Міленіум, 2014. – 346 с.
    Мироненко Г. В. Проблема стилів взаємодії особистості з медіареальністю в контексті психології часу / Г. В. Мироненко // Український психолого-педагогічний науковий збірник. – № 3 (03). – Львів, 2014. С. 135–144.
    Мироненко Г.В. Модифікація психологічного часу особистості у просторі новітніх мультимедіа // Збірник статей методологічного семінару "Медіаосвіта в Україні: наукова рефлексія викликів, практик, перспектив". – К., 2013.
    Мироненко Г. В. Психологічний аналіз медіапродуктів як медіадидактична технологія// Матеріали Другої міжнародної науково-методичної конференції з медіаосвіти "Практична медіаграмотність"– Ел. джерело. – Режим доступу: conf-hano.at.ua/news/elektronnij_zbirnik_materiv/ 2013-12-09-339.
    Мироненко Г.В. Мотиваційно-темпоральна модель формування медіазалежності // Психологічні перспективи. Спеціальний випуск. Проблеми кіберагресії. – Том 1. – 2012. – С. 168 – 176.
    Мироненко Г.В. Темпоральні виміри інтернет-реальності // Міжінститутський науково-практичний семінар «Психологічні та педагогічні проблеми інтернет-реальності» (м. Київ, 14 лютого 2012 року). – Матеріали виступів: http://www.ispp.org.ua
    Мироненко Г.В. Часові характеристики сучасного віртуального простору // Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція "Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми" (Психологія нового тисячоліття). – Електронний збірник лабораторії НІТН Інституту психології ім. Г. С. Костюка: http://www.psy-science.com.ua/Konferenciya_2012_05_28.htm
    Мироненко Г.В. Темпоральні особливості взаємодії людини з мультимедіа // Час у дзеркалі науки: І Міжнародна наукова міждисциплінарна конференція (19 березня 2011 року): Матеріали виступів. – К., 2011. – С. 119–122.
    Мироненко Г.В. Особливості переживання кіберкористувачами суб’єктивної безпеки в Інтернеті // Наукові студії із соціальної та політичної психології: зб. статей. – К., 2010. – Вип. 24 (27). – С. 225– 230.
    Мироненко Г.В. Роль медійного "інфотейнменту" в політичній соціалізації молоді // Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина української держави. – Випуск 9. – К., 2009.
    Мироненко Г.В. Інформаційно-технологічна безпека школяра: медіа-гігієнічний підхід // Соціальний педагог. – № 10 (34). – 2009. – С. 48–56.
    Мироненко Г.В. Часові профілі "залежних" і "вільних" споживачів телевізійної продукції // Соц. психологія. – 2007. – №2 (22). – С. 168–175.
    Мироненко Г.В. Вплив тривалості телекомунікаційної рецепції на часові уявлення підлітків // Наук. студії із соц. та політ. психології: Зб. статей / АПН України, Ін-т соц. та політ. психології. – 2007. – Вип. 15 (18). – С. 89 – 99.
    Мироненко Г.В. Динаміка уявлень реципієнтів відеопродукції про тривалість одиниці часу // Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. С. Д. Максименка. – К., 2006. – Т. VIII, ч. 8. – С. 162–170.
    Мироненко Г.В. Особливості масово-комунікаційного телеспоживання сучасною молодіжною аудиторією // VII Всеукр. конф. молодих науковців "Проблема особистості в сучасній науці: результати та перспективи досліджень": Тези доп. – К., 2005. – С. 53–54.
    Мироненко Г.В. Тривалість телекомунікаційної рецепції в контексті проблеми впливу масової комунікації на часові уявлення реципієнтів // Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина Української держави: Зб. наук. пр. / За заг. ред. М.М. Слюсаревського. – К.: Міленіум, 2005. – Вип.4. – С. 386–392.
  • Конференції, семінари

    Всеукраїнська науково-практична конференція "Медіатравма в умовах інформаційної війни: психологічний та педагогічний аспекти" (20-21 червня 2017 року, м. Київ)
    Національна конференція УАТА "Ідентичність: сила автономії та близькості" (16-18 червня 2017 року, м. Київ)
    Навчально-практичний семінар "Перша психологічна допомога при травмах" (29-31 січня 2016 року, м. Київ)
    IV Міжнародна науково-методична конференція "Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи" (18-19 березня 2016 року, м. Київ)
    Методологічний семінар НАПН України "Особистість в умовах кризових викликів сучасності" (24 березня 2016 року, м. Київ)
    IV Всеукраїнський психологічний фестиваль "ПАРОСТОК" (1-4 квітня 2016 року, м. Київ)
    1st EATA Transactional Analysis Theory Development & Research Conference (9-11 July 2015, Rome, Italy)
    ІІІ Міжнародна науково-методична конференція "Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи" (16-17 квітня 2015 року, м. Київ)
    IV Міжнародна Науково-практична конференція "Медична психологія: здобутки, розвиток та перспективи" на тему "Медико-психологічна реабілітація учасників воєнних конфліктів" (22-24 жовтня 2015 року, м. Київ)
    Навчально-практичний семінар "Діти і війна.Техніки зцілення" (6 березня 2015 року, м. Київ)
    Всеукраїнський психологічний фестиваль "ПАРОСТОК" (22-25 квітня 2015 року, м. Київ)
    VI Всеукраїнська конференція з транзакційного аналізу "Особистість, родина, суспільство: можливості транзакційного аналізу" (7-8 листопада 2015 року, м. Черкаси)
    Міжнародний науково-практичний семінар з наративної психології "Особистість. Досвід. Текст" (12 листопада-10 грудня 2015 року, м. Кривий Ріг)
    ХХІ міжінститутський семінар з медіапсихології та медіаосвіти (21 травня 2014 року, м. Київ)
    Навчальні семінари Марафону міжнародних благодійних психологічних воркшопів (7-12 квітня 2014 року, м. Київ)
    Третя міжнародна науково-практична конференція "Медична психологія: здобутки, розвиток та перспективи" (23-25 жовтня 2014 року, м. Київ)
    Науковий семінар ІСПП НАПН України та Українського дослідницького центру Польської академії наук "Психологічна допомога особистості, що переживає наслідки травматичних подій: принципи, підходи, технології" (20-21 червня 2014 року, м. Київ)
    Методологічний семінар НАПН України "Медіаосвіта в Україні: наукові рефлексії викликів, досвіду, перспектив" (3 квітня 2013 року, м. Київ)
    ХХ ювілейний міжінститутський семінар з проблем медіаосвіти "Усвідомлення медіавпливу: соціальні медіа" (24 квітня 2013 року, м. Київ)
    Друга міжнародна науково-методична конференція з медіаосвіти "Практична медіаграмотність" (31 жовтня - 1 листопада 2013 року, м. Київ)
    Третя Всеукраїнська конференція "Транзакційний аналіз особистості": знання, досвід, практика" УАТА, Інституту післядипломної освіти педагогічних працівників (9-10 листопада 2013 року, м. Черкаси)
    Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція "Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми (Психологія нового тисячоліття)" (28 травня 2012 року, м. Київ)
    Міжінститутський науково-практичний семінар "Психологічні та педагогічні проблеми інтернет-реальності" (14 лютого 2012 року, м. Київ)
    Методологічний семінар НАПН України "Інформаційно-комунікаційні технології навчання: стратегія розвитку і досвід упровадження" (16 березня 2011 року, м. Київ)
    Міжнародна наукова міждисциплінарна конференція "Час у дзеркалі науки" (19 березня 2011 року, м. Київ)
    Науково-практичний семінар ІСПП НАПН України"Медіапсихологія та медіаосвіта в сучасному українському просторі" (25 травня 2011 року, м. Київ)
    VI Всеукраїнська конференція "Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина Української держави" (12-14 жовтня 2011 року, м. Київ)
    Науково-практичний семінар ІСПП НАПН України"Підготовка медіапедагогів на основі сучасних медіакомунікаційних технологій" (18 травня 2010 року, м. Київ)
    Круглий стіл Укрінформу "Сучасний інформаційний простір і діти: як протистояти небезпекам?" (1 червня 2010 року, м. Київ)
    Всеукраїнський конгрес із соціальної психології НАПН України (18-21 жовтня 2010 року, м. Київ)