Азоян А.А. Ефективне з точки зору споживача рекламне звернення // Вчені записки Університету «КРОК». – Вип. 1 (1997). – Вип. 28: у 2-х т. – К., 2011. – Т. 1.
Азоян А.А. Концепція позиціювання творчої спілки / Спілка рекламістів України. – 2010.
Азоян А.А. Копірайтинг для бізнес-персоналу: методологія викладання / Школа інтернет-маркетингу учбового комп’ютерного центру «Перспектива XXI». – 2010.
Азоян А.А. Ефективне рекламне звернення з точки зору споживача // Вчені записки Ун-ту «КРОК». – 2010. – Вип. 28.
Азоян А.А. Возможности копирайтинга в повышении эффективности менеджмента // Вчені записки Ун-ту «КРОК». – 2008. – Вип. 18, т. 2.