Хмурковський Г.В. Ввідно-мотиваційне заняття в курсі «Інфраструктура товарного ринку» // Аудиторна робота викладача і студента: досвід і напрями вдосконалення: зб. матеріалів наук.-метод. конф. 21 лютого 2012 р.: у 2-х т. – К.: КНЕУ, 2012.
Хмурковський Г.В. Довідник термінів нормативно-правового забезпечення господарської діяльності в Україні / наукове видання за ред. М.В. Кужельного. – Рівне: НУВГП, 2009.
Хмурковський Г.В. Об’єктивність оцінювання навчальної роботи студентів з дисципліни «Маркетинг» // Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку: зб. матеріалів наук.-метод. конф., лютий 2010 р. – К.: КНЕУ, 2010. – Т. 1.
Хмурковський Г.В. Українсько-англійський словник термінів з економіки і підприємництва / за ред. А.М. Колота // Наукове, навчально-методичне видання. – К.: КНЕУ, 2010.
Хмурковський Г.В. Оцінювання ставлення споживачів як основа розрахунку рейтингу виробу // Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. пр. / наук ред. І.К. Бондар. – К., 2007. – Вип. 10 (65).
Хмурковський Г.В. Оцінювання ставлення споживачів як основа розрахунку рейтингу виробу // Теорія і практика сучасної економіки: матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф.: Черкаси, 4–6 жовтня 2007 р. / ред. Хомяков В.І. – Черкаси: ЧДТУ, 2007.
Хмурковський Г.В. Використання сумісного аналізу та математичного програмування в плануванні модифікованої продукції на малих підприємствах // Маркетинг в Україні. – 2007. – № 4 (38), липень – серпень.
Хмурковський Г.В. Планування конкурентоспроможної продукції на малих підприємствах // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування: зб. наук. пр. – Рівне, 2007. – Вип. 4 (36). Економіка. – Ч. 3. Реформування обліку, аналізу і аудиту економічних ресурсів в контексті євроінтеграції.