Наумова Олена Олександрівна
- Посада:
- Кандидат економічних наук
-
Кабінет 505
- (+38 044) 455-56-90, вн. 254
-
Наумова Олена Олександрівна
кандидат економічних наук (2010 р.)
кабінет 505
(+38 044) 455-56-90, вн. 254
Напрями наукових досліджень
- управління інноваційною працею / поведінка споживачів товарів розкоші
Сфера наукових інтересів
- маркетинг / управління персоналом / теорія організацій
Викладає
- маркетингова товарна політика / маркетингові дослідження та аналіз інформації / міжнародний менеджмент персоналу / теорія організацій
Наумова Олена Олександрівна
- кандидат економічних наук (2010 р.)
Освіта
- Київський національний університет імені Тараса Шевченка / Економічний факультет / економіст-кібернетик (2006 р.)
Професійна кар’єра
- 2015 р. – Університет «КРОК», доцент кафедри маркетингу та поведінкової економіки
- 2012 р. – адвокатська практика на підставі свідоцтва про право заняття адвокатською діяльністю, видане КМКДКА
- 2011 р. – Університет «КРОК», доцент кафедри менеджменту та маркетингу
- 2009 р. – ТОВ «Залар», директор
- 2006 р. – ТОВ «Ресурс Авіа», головний бухгалтер
-
Визначні наукові праці
Наумова О.О. Фактори споживання товарів розкоші / О.О. Наумова // Вчені записки Університету «КРОК» / Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «КРОК». – К., 2015. – № 40. – С. 78–86 (0,56 д. а.).Наумова О.О. Аналіз факторів впливу на ефективність виконання державних інвестиційних програм в Україні / А.В. Ставицький, О.О. Наумова // Вчені записки Університету «КРОК» / Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «КРОК». – К., 2014. – Вип. 1 (1997). – Вип. 35. – С. 78–86 (0,52 д. а., авторський матеріал 0,25 д. а.).Наумова О.О. Розрахунок інвестиційної безпеки в Україні / А.В. Ставицький, О.О. Наумова // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2014. – Вип. 5, ч. 1. – С. 275–279. – (Серія «Економічні науки») (0,54 д. а., авторський матеріал 0,25 д. а.).Наумова О.О. Управління змінами в системі активізації інноваційної діяльності / О.О. Наумова // Управління змінами в умовах інноваційного розвитку: колективна монографія. Т. 5 / за наук. ред. д. е. н., проф. Петрової І.Л. – К.: ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2012. – С. 37–55.Наумова О.О. Оцінка впливу інноваційної діяльності персоналу на конкурентоспроможність підприємств / О.О. Наумова // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. у 3 т. Соціально-трудові відносини: теорія та практика. – К.: КНЕУ, 2010. – С. 236–247 (0,56 д. а.).Наумова О.О. Вдосконалення мотивації інноваційної діяльності персоналу / О.О. Наумова // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»: зб. наук. пр. Тематичний випуск: Технічний прогрес і ефективність виробництва. – 2010. – № 7. – С. 149–158 (0,55 д. а.). -
Наукові публікації
Наумова О.О. Фактори споживання товарів розкоші / О.О. Наумова // Вчені записки Університету «КРОК» / Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «КРОК». – К., 2015. – № 40. – С. 78–86 (0,56 д. а.).Наумова О.О. Аналіз факторів впливу на ефективність виконання державних інвестиційних програм в Україні / А.В. Ставицький, О.О. Наумова // Вчені записки Університету «КРОК» / Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «КРОК». – К., 2014. – Вип. 1 (1997). – Вип. 35. – С. 78–86 (0,52 д. а., авторський матеріал 0,25 д. а.).Наумова О.О. Розрахунок інвестиційної безпеки в Україні / А.В. Ставицький, О.О. Наумова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». – 2014. – Вип. 5, ч. 1. – С. 275–279 (0,54 д. а., авторський матеріал 0,25 д. а.).Наумова О.О. Управління змінами в системі активізації інноваційної діяльності / О.О. Наумова // Управління змінами в умовах інноваційного розвитку: колективна монографія. Т. 5 / за наук. ред. д. е. н., проф. Петрової І.Л. – К.: ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2012. – С. 37–55 (1,4 д. а.).Наумова О.О. Оцінка впливу інноваційної діяльності персоналу на конкурентоспроможність підприємств / О.О. Наумова // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. у 3 т. Соціально-трудові відносини: теорія та практика. – К.: КНЕУ – 2010. – С. 236–247 (0,56 д. а.).Наумова О.О. Вдосконалення мотивації інноваційної діяльності персоналу / О.О. Наумова // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»: зб. наук. пр. Тематичний випуск: Технічний прогрес і ефективність виробництва. – 2010. – № 7. – С. 149–158 (0,55 д. а.).Наумова О.О. Вдосконалення організації інноваційної діяльності персоналу в контексті підвищення конкурентоспроможності підприємства / О.О. Наумова // Україна: аспекти праці. – 2010. – № 4. – С. 47–51. (0,53 д. а.).Наумова О.О. Оцінка тенденцій інноваційної діяльності персоналу на вітчизняних фармацевтичних підприємствах / О.О. Наумова // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління: зб. наук. пр. – 2010. – Вип. 2 (6). Серія 1 «Економіка». – С. 149–159 (0,56 д. а.).Наумова О.О. Аналіз зовнішніх чинників інноваційної діяльності персоналу вітчизняних підприємств / О.О. Наумова // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. – 2010. – Вип. 17. – С. 118–124 (0,67 д. а.).Наумова О.О. Вдосконалення мотивації інноваційної діяльності персоналу / О. Наумова // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»: зб. наук. пр. Тематичний випуск: Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків: НТУ «ХПІ». – 2010. – № 7. – С. 149–158 (0,56 д. а.).Наумова О.О. Роль інноваційної активності персоналу в системі факторів конкурентоспроможності підприємства / А.С. Богородченко, О. Наумова // Актуальні проблеми розвитку підприємницької діяльності в Україні. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2009. – Вип. 9 (за заг. ред. проф. Шегди А.В.). – С. 4–11 (0,45 д. а., авторський матеріал 0,25 д. а., особистий внесок: проаналізовано підходи до класифікації факторів конкурентоспроможності).Наумова О.О. Система показників інноваційної діяльності персоналу / О. Наумова // Теоретичні та прикладні питання економіки: зб. наук. пр. Вип. 20 / за ред. проф. Єханурова Ю.І., Шегди А.В. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет». – 2009. – С. 273–280 (0,55 д. а.).Наумова О.О. Забезпечення конкурентоспроможності підприємства за допомогою інноваційної діяльності персоналу / О. Наумова // Наукові праці НУХТ. – К.: НУХТ, 2009. – С. 86–89 (0,58 д. а.).Наумова О.О. Інноваційний потенціал підприємства як невід’ємна складова конкурентоспроможного потенціалу підприємства / В.Л. Гура, О. Наумова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – № 3. – Т. 1. – С. 187–191 (0,49 д. а., авторський матеріал 0,29 д. а., особистий внесок: запропоновано структуру інноваційного потенціалу).Наумова О.О. Природа інноваційної діяльності персоналу / О.О. Наумова // Теоретичні та прикладні питання економіки: зб. наук. пр. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2008. – Вип. 16. – С. 302–308 (0,35 д. а.).Наумова О.О. Оцінювання персоналу: сучасні підходи до забезпечення ефективності / О.А. Грішнова, О. Наумова О.О. // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. – 2005. – Т. 2. Управління персоналом в організаціях. – С. 42–50 (0,5 д. а., авторський матеріал 0,3 д. а., особистий внесок: запропоновано систему оцінки персоналу). -
Конференції, семінари
Наумова О.О. Маркетингові концепції споживання товарів розкоші // Розвиток національної економіки: теорія і практика: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3–4 квітня 2015 р. – Івано-Франківськ, 2015. – С. 75–76 (0,14 д. а.).Naumova O. Personnel management innovation strategy in the context of organizational changes / О. Наумова // Участь молоді в розвитку економіки та суспільства в Україні: тези доповідей ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 17–19 лютого 2011 р. – К.: НУХТ, 2011. – С. 35–36 (0,12 д. а.).Наумова О.О. Тенденції інноваційної діяльності персоналу на вітчизняних фармацевтичних підприємствах: зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. «Стратегії інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта», 07–10 квітня 2010 р. – Харків: НТУ «ХПІ», 2010. – С. 472–475 (0,13 д. а.).Наумова О.О. Розвиток інноваційної діяльності працівників на підприємстві / О. Наумова // Резерви економічного зростання та інноваційного розвитку підприємств України: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів та студентів 25–26 листопада 2009 р., КНТУ. – Кіровоград: ПРВЦ «КОД», 2009. – С. 213–215 (0,13 д. а.).Наумова О.О. Інноваційна активність персоналу як чинник конкурентоспроможності підприємства / О. Наумова // Шевченківська весна: Економіка: матеріали наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених / за заг. ред. проф. В.Д. Базилевича. – К.: Сталь, 2009. – Вип. VІІ. – С. 627–629 (0,14 д. а.).Наумова О.О. Фактори забезпечення конкурентоспроможності підприємства за допомогою інноваційної діяльності персоналу / О. Наумова // Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах: тези доповідей V Міжнар. наук.-практ. конф., 19–20 березня 2009 р. – К.: НУХТ, 2009. – С. 97 (0,1 д. а.).Наумова О.О. Сучасні проблеми управління інноваційною працею персоналу підприємства / О. Наумова // Актуальные проблемы и перспективы развития экономики Украины: материалы VІІ Междунар. науч.-практич. конф., Алушта, 26–28 сентября 2008 г. – Сімферополь, 2008. – С. 85–86 (0,1 д. а.).Наумова О.О. Принципи формування системи оцінки персоналу / О. Наумова // Шевченківська весна: матеріали наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених. – К.: ВГЛ «Обрій», 2008. – Вип. VІ: у 7-ми ч. – Ч. 3. – Т. 2. / за заг. ред. проф. В.Д. Базилевича. – С. 260–262 (0,1 д. а.). -
Публікації в електронній бібліотеці Університету
21 листопада 2024
- Поведінка споживачів у глобальному вимірі
- Luxury consumers’ behavior: a cross-cultural aspect
- Influence of external view of packaging goods on personal behavior of buyer
- Teachers’ qualifications upgrading in the contemporary conditions
- Сутність та сучасні методи просування продукції в системі маркетингу
- Ведення адвокатського досьє в Україні
- Порівняльний аналіз товарів розкоші та їх підробок: намір споживача здійснити покупку та бажання володіти розкішшю
- Порушення професійного права адвоката на адвокатський запит та його гарантії в Україні
- Управління інвестиційною діяльністю підприємства в умовах кризових явищ
- Вплив функцій бренду на поведінку споживачів товарів розкоші
- Управління грошовими потоками підприємства
- Фактори споживання товарів розкоші
- Розрахунок інвестиційної безпеки в Україні
- Аналіз факторів впливу на ефективність виконання державних інвестиційних програм в Україні
- Управління змінами в умовах інноваційного розвитку