Сорока Ірина Анатоліївна
- Посада:
- кандидат психологічних наук
-
Кабінет 407
- (+38 044) 455-56-90, вн. 223
-
Сорока Ірина Анатоліївна
кандидат психологічних наук (2016 р.)
кабінет 407
+38 044 455-56-90, вн. 223
Напрям наукових досліджень
- психологічні особливості викладання іноземної мови
Сфери наукових інтересів
- конфліктологія / психолінгвістика
Викладає
- іноземна мова / фахова іноземна мова
Сорока Ірина Анатоліївна
- кандидат психологічних наук (2016 р.)
Освіта
- Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова / вчитель російської мови та іноземної мови (1995 р.)
Професійна кар’єра
- 2008–2016 рр. – Університет «КРОК», доцент кафедри іноземних мов та спеціальної мовної підготовки
- 1996–2008 рр. – Київські курси іноземних мов, викладач англійської мови
Особисті досягнення
- Співавтор навчальних посібників «Management English», «Business Aspects»
Професійна діяльність
- Секретар вченої ради факультету міжнародних відносин (з 2016 р.)
Здобуті гранти та стипендії
- Грант програми Erasmus Mundus (2012–2013 рр.)
-
Наукові публікації
Сорока И.А. Сравнение степени сформированности конфликтологической компетентности преподавателей высших учебных заведений Украины и Венгрии / И.А. Сорока // Вісник ОНУ ім. І.І. Мечникова. – Одеса: Астропринт, 2014. – Т. 19. – Вип. 1 (31). – C. 297–302. – (Серія «Психологія»).Сорока І.А. Рівні розвиненості конфліктологічної компетентності викладачів ВНЗ / І.А. Сорока // Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України / [ред. кол. С.Д. Максименко (гол. ред.) та ін.]. – К. – Алчевськ: ДонДТУ, 2014. – C. 183–186.Сорока І.А. Семінар-тренінг «Психологічна профілактика конфліктів у педагогічному колективі ВНЗ» / І.А. Сорока // Правничий вісник Університету «КРОК» / Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «КРОК». – К., 2014. – Вип. 18. – C. 165–169.Soroka I. SWOT analysis of the teaching process in higher educational institutions / Soroka // Modern Trends and Resources for Teachers of Foreign Languages Journal [Електронний ресурс] // American Councils Moldova – January, 2014, Volume 3. – Р. 40–41. – Режим доступу до журн.: http://www.americancouncils.md/news/1010. – ISSN 1857-3193.Сорока І.А. The role of games in conflict management training / І.А. Сорока // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди» – Додаток 1 до Вип. 29, том І: Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – К.: Гнозис, 2013. – C. 297–301.Сорока І.А. Особливості конфліктів у колективі організації: теоретичний аспект / І.А. Сорока // Правничий вісник Університету «КРОК» / Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «КРОК». – Вип. 16. – К., 2013. – C. 285–290.Сорока І.А. Позитивний соціально-психологічний клімат як засіб профілактики конфліктів у педагогічному колективі / І.А. Сорока // Правничий вісник Університету «КРОК» / Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «КРОК». – К., 2011. – Вип. 9. – C. 150–154. -
Конференції, семінари
Міжнародна конференція IATEFL, Київ, 2016.И. Сорока, И. Сингаевская // Law, Economy and Management in Modern Ambiance: 4th International Conference (17–19 April 2015, LEMiMA, Belgrade, Serbia) – Belgrade, Serbiа: University Union-Nikola Tesla, Faculty of Strategic and Operational Management, 2015. – С. 203–209.Сорока І.А. Практичні рекомендації щодо профілактики конфліктів у педагогічному колективі ВНЗ / І.А. Сорока // Актуальні проблеми сучасної наукової думки: матеріали Наук.-практ. конф. молодих учених (Київ, 14 листопада 2014 р.). – К.: Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «КРОК», 2014. – C. 371–372.Soroka I. Conflictological competence as a component of professional competence of university teachers / I. Soroka // Application of New Technologies in Management: 4h International Conference (24–26 April, 2014, Belgrade, Serbia). – Belgrade, Serbia: University Union-Nikola Tesla, Faculty of Strategic and Operational Management, 2014. – P. 974–979.Сорока І.А. Визначення здатності викладачів ВНЗ до управління стресом / І.А. Сорока // Організаційна та економічна психологія в Україні: сучасні проблеми та перспективи розвитку: тези Х Ювілейної міжнар. наук.-практ. конф. з організаційної та економічної психології (Київ, 24–25 квітня 2014 р.) / за наук. ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки, М.С. Корольчука. – К.: Київ.нац. торг.-екон. ун-т, 2014. – C. 82–83.Сорока И.А. Определение доминирующих типов поведения в конфликтных ситуациях среди преподавателей высших учебных заведений / И.А. Сорока // Развитие высшего образования, демократического общества и рыночной экономики в Европейском контексте: материалы Междунар. науч.-практ. конф. (Кишинеу, Молдова, 25–26 апреля, 2013). Perspectiva academica / Univ. «Perspectiva-INT» – Chisinau: Universitatea «Perspectiva-INT», Vol. IV. – 2013. – C. 84–88. – ISBN 978-9975-4439-4-4.Сорока І.А. Причини виникнення конфліктів між ієрархічними рівнями у колективі ВНЗ / І.А. Сорока // Актуальні питання розвитку суб’єктів господарювання в умовах економічної нестабільності: матеріали Наук.-практ. конф. молодих учених (6 грудня 2013 р., м. Київ) / Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «КРОК». – К.: Університет економіки та права «КРОК», 2013. – C. 296–299.Сорока І.А. Визначення домінуючих типів поведінки в конфліктних ситуаціях серед викладачів вищих навчальних закладів / І.А. Сорока // Психологічні особливості розвитку організаційної культури в системі державної служби, освіти, промисловості та бізнесу: тези ІХ Міжнар. конф. з організаційної та економічної психології (30–31 травня 2013 р., м. Київ) / за наук. ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки. – К. – Алчевськ: ДонДТУ, 2013. – C. 69–70. – ISBN 978-966-310-309-9.Soroka I. Conflict management in teaching process / I. Soroka // International conference «Bridges and parallels between the history of 175 years old Hungarian and the Central European kindergarten teacher training» (Szekszard, November 8 – November 9, 2012) / PTE IGYK. – Pecsi Tudomanyegyetem, 2012. – P. 14. -
Публікації в електронній бібліотеці Університету
21 листопада 2024
- Psychobiography as a scientific method
- Patterns of cross-cultural behavior: Indian outlook
- Specifics of teaching conflict management course at university
- Psychological models of conflict management in organizations
- The ways of researching ESP learners' needs as seen by teachers of Ukrainian universities
- Legal English: particularities and challenges of teaching
- Coverage of existential problems in works of L.Andreev
- Англійська мова для студентів-психологів: навчальний посібник
- Tendency and dynamics of communicative-speech development of a preschool age child
- Oxymoron as a literary figure of speech
- Визуализация информации на занятиях английского языка
- Использование техники скрайбинг на занятиях английского языка
- Specific Characteristics of Legal English
- Challenges of teaching legal English at Ukrainian universities
- Психологічні особливості організаційного середовища вищого навчального закладу
- Конфліктологічна компетентність як компонент професійної компетентності викладачів університетів
- Порівняння рівня сформованості конфліктологічної компетентності викладачів ВНЗ України та Угорщини
- Business aspects
- Management English