Ткач Разіда Мугаллімовна
- Посада:
- Кандидат психологічних наук, доцент
-
кабінет 402
- (+38 044) 455-56-90, вн. 219
-
Ткач Разіда Мугаллімовна
кандидат психологічних наук зі спеціальності 23.00.07 «Педагогічна та вікова психологія»
відмінник освіти України (1999 р.)
кабінет 402
(+38 044) 455-56-90, вн. 219
Напрями наукових досліджень
- юнгіанська казкотерапія
Сфера наукових інтересів
- аналітична психологія / психологічне консультування / казкотерапія
Викладає
- практика сімейного психологічного консультування / історія та теорія аналітичної психології / теорія та практика юнгіанського консультування / методи юнгіанського аналізу / юнгіанські концепції розвитку особистості
Ткач Разіда Мугаллімовна
- кандидат психологічних наук зі спеціальності 23.00.07 «Педагогічна та вікова психологія»
- відмінник освіти України (1999 р.)
Освіта
- МАУП / Соціальна робота / магістр соціальної роботи (2002 р.)
- Факультет перепідготовки практичних психологів Удмуртського інституту вдосконалення вчителів / практичний психолог, соціальний працівник (1992 р.)
- Вища комсомольська школа при ЦК ВЛКСМ / Історія / викладач історії (1986 р.)
Професійна кар’єра
- з 2015 р. – Університет «КРОК», доцент кафедри психології
- з 2010 р. – Психологічний центр «Доктор Сказка», керівник
-
Визначні наукові праці
Ткач Р.М. Основы психологической помощи: пять правил успешной консультации: учеб. пособие. – К.: МАУП, 2006. – 115 с.: ил. -
Наукові публікації
Ткач Р.М. 50 целебных сказок для детей. – К.: Феникс, 2014. – 215 с.Ткач Р.М. Консультування в контексті екзистенціальної психології // Консультативна психологія: навч. посіб. / І.С. Булах, В.У. Кузьменко, Е.О. Помиткін та ін. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – С. 63–81.Ткач Р.М. Казкотерапія дитячого горя // Зб. наук. пр. звітно-наук. конф. викладачів університету. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – С. 213–214.Ткач Р.М. Индивидуальное и супружеское консультирование с помощью сказки «Царевна-лягушка». – СПб.: Речь, 2011. – 93 с.Ткач Р.М. Психологическое консультирование online / Р. Ткач, Ю. Воронин, М. Матвиенко. – К.: Университет «Украина», 2011. – 107 с.Ткач Р.М. Творческое возрождение с помощью сказки о Емеле и волшебной щуке / Р. Ткач, В. Ткач. – К.: Университет «Украина», 2011. – 52 с.Ткач Р.М. Использование метафоры в терапии скорби. – К.: Университет «Украина», 2011. – 131 с.Ткач Р.М. Тренинг женского развития // Вісник Київського інституту бізнеса та технологій. – К., 2010. – № 1. – С. 125–128.Ткач Р.М. Роль отца и матери в формировании личности ребенка // Ахборотномаси (Журнала Генеральной прокуратуры Республики Узбекистан). – 2010. – № 3. – С. 47–48.Ткач Р.М. Самораскрытие женщины с помощью волшебной сказки «Василиса Прекрасная». – СПб.: Речь, 2010. – 63 с.Ткач Р.М. Особенности работы психолога социальных служб по оказанию помощи подросткам, склонным к бродяжничеству: эффективная модель психологической помощи // Материалы Международного форума «От детства к взрослению: социальная защита, социальная работа, социальная интеграция». – Ташкент, 2009. – С. 336–340.Ткач Р.М. Сказкотерапия детских проблем. – СПб.: Речь, 2008. – 118 с.Ткач Р.М. Женские терапевтические сказки: метафора превращения из гусеницы в бабочку. – СПб.: Речь, 2008. – 96 с.Ткач Р.М. Соціально-психологічні чинники, що зумовлюють схильність дітей до бродяжництва // Зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Проблеми загальної та педагогічної психології / за ред. Максименка С.Д. – К., 2007. – Т. VIII, ч. 8. – С. 298–304.Ткач Р.М. Особливості надання психологічної допомоги підліткам, схильним до бродяжництва, як чинники їх соціалізації // Зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Проблеми загальної та педагогічної психології / за ред. Максименка С.Д. – К., 2007. – Т. ІХ, ч. 1. – С. 385–392.Ткач Р.М. Нормативно-правовое обеспечение развития психологической службы в системе образования Украины // Материалы научно-практ. Республиканской конф. «Проблемы организации психологической службы в системе непрерывного образования». – Ташкент, 2007. – С. 20–23.Ткач Р.М. Сказкотерапия агрессивного поведения младших школьников // Материалы научно-практ. Республиканской конф. «Проблемы организации психологической службы в системе непрерывного образования». – Ташкент, 2007. – С. 65–69.Ткач Р.М. Эти сказки не простые // Bala ua Zamon (Научно-популярный журнал детской и возрастной психологии, Узбекистан), 2007. – № 3. – С. 33–34.Ткач Р.М. Эти сказки не простые (Продолжение) // Bala ua Zamon (Научно-популярный журнал детской и возрастной психологии, Узбекистан), 2007. – № 4. – С. 53–54.Ткач Р.М. Терапевтическая сказка или слушайте на здоровье: заметки из дневника психолога. – К.: Наук. світ, 2007. – 58 с.Ткач Р.М. Бродяжничество как вид девиантного поведения // Наук. вісник Миколаївського державного університету імені В.О. Сухомлинського. Біологічні та психологічні науки (зб. наук. пр.). – Миколаїв, 2006. – Вип. 1. – С. 156–160.Ткач Р.М. Технологія психологічної допомоги дітям, схильним до бродяжництва // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: наук.-теорет. зб. – Переяслав-Хмельницький, 2006. – С. 218–221.Ткач Р.М. Умови психологічної корекції бродяжництва дітей та підлітків // Наукові записки Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / за заг. ред. академіка С.Д. Максименка. – К.: Міленіум, 2006. – Вип. 28. – С. 336–342.Ткач Р.М. Бродяжництво дітей: психологічна чи медична проблема? // Новые медицинские технологии. – К., 2006. – № 6. – С. 48. -
Конференції, семінари
Звітно-наукова конференція викладачів, аспірантів та докторантів університету за підсумками наукових досліджень 2011 р., м. Київ, 2012 р. Доповідь на тему: «Казкотерапія дитячого горя»Перша Міжнародна конференція з іпотерапії, м. Київ, 2012 р.. Доповідь на тему: «Психологічні аспекти ефективності іпотерапії».VIII Международная конференция «Отцы и дети»: глубинная психология о современных проблемах, м. Москва, 2012 р.