Інша інформація:
 

Публікації

Васюткіна Н.В. Еволюція теорії управління підприємством // Вісник ТНЕУ. – Тернопіль, 2012. – № 2. – С. 103–112.
Васюткіна Н.В. Діалектика розвитку сутнісних характеристик поняття «корпорація» // Економіка і управління. – 2012. – № 1. – С. 78–84.
Васюткіна Н.В. Розвиток стратегічних підходів в управлінні корпораціями // Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. пр. – К., 2012. – № 3. – С. 115–120.
Васюткіна Н.В. Вплив інституційних перетворень на розвиток авіагалузі в Україні // Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. пр. – К., 2012. – № 4. – С. 155–160.
Васюткіна Н.В. Склад зовнішнього середовища корпоративного сектору економіки // Сталий розвиток економіки: всеукр. наук.-вироб. журн. – Хмельницький, 2012. – № 4. – С. 16–21.
Васюткіна Н.В. Тенденції розвитку інституційно-імперативного корпоративного середовища в Україні // Сталий розвиток економіки: всеукр. наук.-вироб. журн. – Хмельницький, 2012. – № 5. – С. 18–23.
Васюткіна Н.В. Сучасний стан розвитку фондового ринку в Україні // Сталий розвиток економіки: всеукр. наук.-вироб. журн. – Хмельницький, 2012. – № 6. – С. 286–292.
Васюткіна Н.В. Управління змінами та розвитком в корпорації // Зб. наук. пр. Черкаського державного технологічного університету: Економічні науки. – ЧДТУ, 2012. – № 32. – С. 63–68.
Васюткіна Н.В. Корпорація як система з відкритими зв’язками // Економіка і управління. – 2011. – № 4. – C. 111–119.
Васюткіна Н.В. Інноваційні методи в маркетингових дослідженнях // Матеріали ХV Міжнар. наук.-практ. конф. «Інформаційні технології в економіці, менеджменті та бізнесі. Проблеми науки, практики і освіти», лютий 2010 р.
Васюткіна Н.В. Вплив маркетингових складових на підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств в кризових умовах економіки // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Тенденції української економіки: виклики кризи і глобалізації», Київський університет ринкових відносин, 28.05.2010.
Васюткіна Н.В. Особливості використання маркетингу в сфері послуг // Моделювання регіональної економіки: зб. наук. пр. – Івано-Франківськ: Плай, 2009.
Васюткіна Н.В. Маркетинг: навч. посіб. (з грифом МОН України). – К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2007.