KROK Career Camp
Щорічний двотижневий табір для студентів старших курсів, які готуються до свого першого працевлаштування
11–22 квітня 2016 року
Програма KROK Career Camp
11 квітня 2016 року, 11:00 – 13:00: Коуч-сесія із побудови майбутньої кар’єри, формування професійних цілей – 2020 та плану їх досягнення, створення карти візуалізації майбутньої кар’єри, мотивація для досягання поставлених цілей.
12 квітня 2016 року, 11:00 – 13:00: Бізнес-сніданки у неформальній обстановці з успішними фахівцями-практиками, керівниками компаній та підприємцями, історії їхнього успіху, поради щодо старту кар’єри, неформальне спілкування у форматі «питання-відповідь».
13 квітня 2016 року, 11:00 – 13:00: Майстер-клас із написання резюме та супровідного листа, створення профілів на сайтах працевлаштування, підбір бажаних вакансій, розсилка резюме роботодавцям.
14 квітня 2016 року, 11:00 – 13:00: Майстер-клас із проходження співбесід, розвиток навичок самопрезентації, проведення пробних співбесід із реальними менеджерами з персоналу, розбір помилок та надання рекомендацій щодо їх усунення.
15 квітня 2016 року, 18:00 – 20:30: Синемалогія за фільмом «У гонитві за щастям» – перегляд фільму із подальшим його аналізом, обговорення ситуацій, з якими зіштовхувалися головні герої, та стратегій їх вирішення. Вибір найбільш ефективних стратегій, застосування їх у своєму власному житті.
16 квітня 2016 року, 11:00 – 16:00: Командні ділові ігри із вирішенням реальних бізнес-задач від компаній-роботодавців із подальшим їх захистом. За результатами вирішених завдань найкращі студенти отримають запрошення на співбесіду із можливістю працевлаштування.
18–21 квітня 2016 року: Екскурсії на підприємства, зустрічі із керівниками відділів, ТОП-менеджментом. Проходження учасниками проекту співбесід у HR-департаментах, отримання зворотного зв’язку щодо сильних сторін та зон розвитку, працевлаштування найбільш успішних кандидатів.
22 квітня 2016 року, 11:00 – 13:00: Урочисте закриття проекту, підбиття підсумків, розіграш призів серед учасників, видача сертифікатів.
Кожен учасник KROK Career Camp
- Визначить цілі свого кар’єрного зростання на найближчі 5 років та розробить план їх досягнення.
- Підбере для себе найбільш відповідні вакансії та підготується до співбесід за ними.
- Створить резюме, цікаве для роботодавця, та активує свої профілі на найбільш популярних сайтах із працевлаштування.
- Навчиться презентувати себе на співбесіді із роботодавцем, долати стрес та пройде реальні співбесіди в компаніях.
- Зустрінеться за чашкою кави із успішними практиками своєї професії та підприємцями, почує мотивуючі історії успіху та поради, як стати професіоналом своєї справи.
- Дізнається про реалії ринку праці, умови роботи для молодих фахівців, рівні заробітних плат та перспективи кар’єрного зростання у своїй галузі.
- Отримає досвід вирішення реальних бізнес-задач відомих компаній.
- Значно підвищить шанси на отримання роботи своєї мрії.
- Отримає сертифікат від Центру розвитку кар’єри.
Найбільш активні учасники проекту
- Безкоштовно пройдуть комп’ютерне тестування «Проф Кар’єра» та отримають професійну консультацію щодо посад, на яких вони зможуть найбільш успішно будувати майбутню кар’єру.
- Отримають індивідуальний супровід кар’єрного консультанта до моменту свого працевлаштування.
- Отримають рекомендаційний лист від Центру розвитку кар’єри.
Умови участі
- Участь у KROK Career Camp для студентів Університету «КРОК» безкоштовна
- Обов’язкова попередня реєстрація
- Кількість місць обмежена!
Запрошуємо до співпраці роботодавців
для проведення майстер-класів, організації екскурсій на підприємство, презентацій своїх компаній і вакансій та проведення пробних співбесід з учасниками проекту.
Можливо, саме на Career Camp Ви оберете для себе здібного та перспективного співробітника! Взяти участь у проекті можна, заповнивши реєстраційну анкету.
Керівник проекту
Поліщук Тамара Сергіївна (директор Центру розвитку кар’єри)
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Тел. моб.: +38 (063) 163-27-88
Тел. роб.: (044) 455-57-12 (вн. 157), факс: 455-57-57